ZARZĄDZENIE NR 3/2023
ZARZĄDZENIE NR 3/2023
Dyrektora Biura Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie
z dnia 16.06.2023
w sprawie: ogłoszenia konkursu na stanowisko referenta ds. kadr i płac
w Biurze Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie
Na podstawie art. 11 i 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 530) zarządza co następuje :
§ 1
Ogłasza się konkurs na stanowisko referenta ds. kadr i płac w Biurze Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie
§ 2
W celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego powołano Komisję Konkursową
w składzie określonym w Zarządzeniu Nr 2/2023 Dyrektora Biura Obsługi Ekonomicznej
w Cieszanowie z dnia 16.06.2023r.
§ 3
Wymagania wobec kandydatów oraz warunki konkursu zostały określone w ogłoszeniu o konkursie stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 4
Wykonanie zarządzenia powierza się powołanej komisji Konkursowej.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania tj. z dniem 16 czerwca 2023r.
Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 3/2023
Dyrektora Biura Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie z dnia 16 czerwca 2023r.
Na podstawie art. 11 i 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 530) Dyrektor Biura Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze referenta ds. kadr i płac w Biurze Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie.
Wymagania konieczne:
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
- Pełna zdolność do czynności prawnych i pełnienia praw publicznych.
- Obywatelstwo polskie.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wykształcenie wyższe.
- Co najmniej 3 letni staż pracy na stanowisku urzędniczym.
- Znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych.
- Dobra znajomość prawa pracy – Kodeks Pracy, ustawy „Karta Nauczyciela”, ustawy
o pracownikach samorządowych, ustawy o systemie oświaty, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. - Znajomość zagadnień płacowych w jednostkach budżetowych.
- Znajomość programów:
- Płace Vulcan,
- Płace Optivum,
- Microsoft Office.
Wymagania dodatkowe:
- Dobra znajomość portalu ZUS PUE.
- Znajomość obsługi systemu bankowości elektronicznej.
- Umiejętność pracy w zespole, samodzielność, rzetelność, odpowiedzialność dokładność, zaangażowanie.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń dla pracowników zatrudnionych
w jednostkach budżetowych oraz wynagrodzeń z umów cywilno – prawnych. - Prowadzenie dokumentacji do zasiłków rodzinnych, macierzyńskich, porodowych, pogrzebowych, chorobowych.
- Sporządzanie całości dokumentacji związanej z wypłatą wynagrodzeń: listy płac, rozliczenia z ZUS (deklaracje, imienne raporty, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników i członków ich rodzin do i z ubezpieczeń), rozliczenia z Urzędem Skarbowym (PIT), zaświadczenia o wysokości wynagrodzeń do celów emerytalnych
(ERP-7) i innych. - Sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie swego działania.
- Przygotowywanie analiz finansowych na potrzeby księgowości i Gminy Cieszanów.
- Współpraca w opracowywaniu projektów oraz planów finansowych dochodów
i wydatków budżetowych. - Wykonywanie innych czynności wynikających z zajmowanego stanowiska.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- Praca wykonywana będzie w siedzibie Biura Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie,
ul Kościuszki 4, 37-611 Cieszanów. - Praca o charakterze biurowym, wymagająca kontaktu z interesantami (osobiście
i telefonicznie) oraz z różnego rodzaju instytucjami. - Praca przy komputerze, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
- Narzędzia i materiały pracy: zestaw komputerowy, skaner, telefon, drukarka.
- Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
- Wymiar czasu pracy: 1/10 etatu.
- Praca od poniedziałku do piątku.
Wymagane dokumenty:
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
- List motywacyjny.
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska.
- Kserokopie dokumentów potwierdzające wymagany staż pracy na stanowisku urzędniczym poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
- Kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie zawodowe (dyplomów) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
- Inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności.
- Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie, ze kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych
w związku z procesem rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.2018 poz. 1000 ze zm.). - Kandydat, posiadający orzeczoną niepełnosprawność obowiązany jest do przedłożenia kserokopii orzeczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W miesiącu maju 2023r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w Biurze Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie, w rozumieniu przepisów
i rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienie osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6 %.
Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Biura Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie ul. Kościuszki 4, 37-611 Cieszanów do dnia 29 czerwca 2023 (włącznie)
w godz. od 7:00 do 15:00 lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu do Biura) na adres Biura Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie ul. Kościuszki 4, 37-611 Cieszanów w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze inspektora
ds. kadr i płac”.
Aplikacje, które wpłyną do Biura Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne , podlegają odrzuceniu w procesie rekrutacji,
a kandydat nie jest dopuszczony do dalszego postępowania.
Otwarcie ofert nastąpi w Biurze Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie dnia 29 czerwca 2023r. o godz.15.00.
Komisja Konkursowa zawiadamia telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydatów,
którzy spełnili wymogi formalne o terminie i miejscu dalszego postępowania rekrutacyjnego.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu
rekrutacji wraz z podaniem jego terminu zostanie ogłoszony dnia 29 czerwca 2023r.
na stronie BIP Biura Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie
Z kandydatami, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze Komisja Konkursowa przeprowadzi rozmowę kwalifikacyjną oraz test znajomości zagadnień potwierdzających znajomość przepisów prawa i zagadnień związanych z zakresem czynności na stanowisku będącym przedmiotem rekrutacji.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 16/ 63 11 119.
Zebrane w wyniku naboru dane osobowe zostaną wykorzystane wyłącznie na potrzeby rekrutacji. Po zakończeniu rekrutacji złożone oferty będą do odebrania w Biurze Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie w ciągu 30 dni od zakończenia naboru, po tym okresie zostaną zniszczone.
Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Biura Obsługi Ekonomicznej
w Cieszanowie ul. Kościuszki 4, 37-611 Cieszanów.