główna zawartość
artykuł nr 1

ZARZĄDZENIE NR 3/2023

ZARZĄDZENIE NR 3/2023

Dyrektora Biura Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie
z dnia 16.06.2023

 

w sprawie: ogłoszenia konkursu na stanowisko referenta ds. kadr i płac
w Biurze Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie

 

 Na podstawie art. 11 i 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 530) zarządza co następuje :

§ 1

 Ogłasza się konkurs na stanowisko referenta ds. kadr i płac w Biurze Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie

§ 2

W celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego powołano Komisję Konkursową
w składzie określonym w Zarządzeniu Nr 2/2023 Dyrektora Biura Obsługi Ekonomicznej
w Cieszanowie z dnia 16.06.2023r.

§ 3

Wymagania wobec kandydatów oraz warunki konkursu zostały określone w ogłoszeniu o konkursie stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 4

Wykonanie zarządzenia powierza się powołanej komisji Konkursowej.

§ 5

 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania tj. z dniem 16 czerwca 2023r.

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 3/2023

 Dyrektora Biura Obsługi Ekonomicznej  w Cieszanowie z dnia 16 czerwca 2023r.

 Na podstawie art. 11 i 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 530)  Dyrektor Biura Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze referenta ds. kadr i płac w Biurze Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie.

Wymagania konieczne:

  1. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych i pełnienia praw publicznych.
  3. Obywatelstwo polskie.
  4. Nieposzlakowana opinia.
  5. Wykształcenie wyższe.
  6. Co najmniej 3 letni staż pracy na stanowisku urzędniczym.
  7. Znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych.
  8. Dobra znajomość prawa pracy – Kodeks Pracy, ustawy „Karta Nauczyciela”, ustawy
    o pracownikach samorządowych, ustawy o systemie oświaty, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
  9. Znajomość zagadnień płacowych w jednostkach budżetowych.
  10. Znajomość programów:
  • Płace Vulcan,
  • Płace Optivum,
  •  Microsoft Office.

Wymagania dodatkowe:

  1. Dobra znajomość portalu ZUS PUE.
  2. Znajomość obsługi systemu bankowości elektronicznej.
  3. Umiejętność pracy w zespole, samodzielność, rzetelność, odpowiedzialność dokładność, zaangażowanie.

Zakres wykonywanych zadań  na stanowisku:

  1. Naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń dla pracowników zatrudnionych
    w jednostkach budżetowych oraz wynagrodzeń z umów cywilno – prawnych.
  2. Prowadzenie dokumentacji do zasiłków rodzinnych, macierzyńskich, porodowych, pogrzebowych, chorobowych.
  3. Sporządzanie całości dokumentacji związanej z wypłatą wynagrodzeń: listy płac, rozliczenia z ZUS (deklaracje, imienne raporty, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników i członków ich rodzin do i z ubezpieczeń), rozliczenia z Urzędem Skarbowym (PIT), zaświadczenia o wysokości wynagrodzeń do celów emerytalnych
    (ERP-7) i innych.
  4. Sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie swego działania.
  5. Przygotowywanie analiz finansowych na potrzeby księgowości i Gminy Cieszanów.
  6. Współpraca w opracowywaniu projektów oraz planów finansowych dochodów
    i wydatków budżetowych.
  7. Wykonywanie innych czynności wynikających z zajmowanego stanowiska.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. Praca wykonywana będzie w siedzibie Biura Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie,
    ul Kościuszki 4, 37-611 Cieszanów.
  2. Praca o charakterze biurowym, wymagająca kontaktu z interesantami (osobiście
    i telefonicznie) oraz z różnego rodzaju instytucjami. 
  3. Praca przy komputerze, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
  4. Narzędzia i materiały pracy: zestaw komputerowy, skaner, telefon, drukarka. 
  5. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
  6. Wymiar czasu pracy: 1/10 etatu.
  7. Praca od poniedziałku do piątku.

Wymagane dokumenty:

  1. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
  2. List motywacyjny.
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  4. Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska.
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzające wymagany staż pracy na stanowisku urzędniczym poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
  6. Kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie zawodowe (dyplomów) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
  7. Inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności.
  8. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  9. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni  praw publicznych
  10. Oświadczenie, ze kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych
    w związku z procesem rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.2018 poz. 1000 ze zm.).
  11. Kandydat, posiadający orzeczoną niepełnosprawność obowiązany jest do przedłożenia kserokopii orzeczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.

W miesiącu maju 2023r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w Biurze Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie, w rozumieniu przepisów
i rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienie osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6 %.

Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Biura Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie ul. Kościuszki 4, 37-611 Cieszanów do dnia 29 czerwca 2023 (włącznie)
w godz. od 7:00 do 15:00 lub  przesłać pocztą (decyduje data wpływu do Biura) na adres Biura Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie ul. Kościuszki 4, 37-611 Cieszanów w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze inspektora
ds. kadr i płac”.

Aplikacje, które wpłyną do Biura Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne , podlegają odrzuceniu w procesie rekrutacji,
a kandydat nie jest dopuszczony do dalszego postępowania.

Otwarcie ofert nastąpi w Biurze Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie dnia 29 czerwca 2023r. o godz.15.00.

Komisja Konkursowa zawiadamia telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydatów,
którzy spełnili wymogi formalne o terminie i miejscu dalszego postępowania rekrutacyjnego.

Lista kandydatów spełniających  wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu
rekrutacji wraz z podaniem jego terminu zostanie ogłoszony dnia 29 czerwca 2023r.
na stronie BIP Biura Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie

Z kandydatami, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze Komisja Konkursowa przeprowadzi rozmowę kwalifikacyjną oraz test znajomości zagadnień potwierdzających znajomość przepisów prawa i zagadnień związanych z zakresem czynności na stanowisku będącym przedmiotem rekrutacji.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 16/ 63 11 119.

Zebrane w wyniku naboru dane osobowe zostaną wykorzystane wyłącznie na potrzeby rekrutacji. Po zakończeniu rekrutacji złożone oferty będą do odebrania w Biurze Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie w ciągu 30 dni od zakończenia naboru, po tym okresie zostaną zniszczone.

Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Biura Obsługi Ekonomicznej
w Cieszanowie ul. Kościuszki 4, 37-611 Cieszanów.