główna zawartość
artykuł nr 1

ZARZĄDZENIE NR 6/2019

ZARZĄDZENIE NR 6/2019
Dyrektora Biura Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie
z dnia 08 lipca 2019 r.

 

w sprawie: ogłoszenia konkursu na stanowisko inspektora ds. kadr i płac
w Biurze Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie

 

 Na podstawie art. 11 i 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1260) zarządza co następuje :

§ 1

 Ogłasza się konkurs na stanowisko inspektora ds. kadr i płac w Biurze Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie

§ 2

W celu przeprowadzenia postepowania rekrutacyjnego powołano Komisję Konkursową
w składzie określonym w Zarządzeniu Nr 3/2019 Dyrektora Biura Obsługi Ekonomicznej
w Cieszanowie z dnia 08.07.2019r.

§ 3

Wymagania wobec kandydatów oraz warunki konkursu zostały określone w ogłoszeniu o konkursie stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 4

Wykonanie zarządzenia powierza się powołanej komisji Konkursowej.

§ 5

 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 08 lipca 2019r.

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 6/2019

 Dyrektora Biura Obsługi Ekonomicznej    w Cieszanowie z dnia 08 lipca 2019r.

 Na podstawie art. 11 i 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1260)  Dyrektor Biura Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze inspektora ds. kadr i płac w Biurze Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie.

Wymagania konieczne:

  1. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych i pełnienia praw publicznych.
  3. Obywatelstwo polskie.
  4. Nieposzlakowana opinia.
  5. Wykształcenie wyższe.
  6. Co najmniej 3 letni staż pracy na stanowisku urzędniczym.
  7. Znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych.
  8. Dobra znajomość prawa pracy – Kodeks Pracy, ustawy „Karta Nauczyciela”, ustawy opracownikach samorządowych, ustawy o systemie oświaty, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
  9. Znajomość zagadnień płacowych w jednostkach budżetowych.
  10. Znajomość programów:
  • Płace Vulcan, Płace Optivum,
  •  
  • Microsoft Office.

Wymagania dodatkowe:

  1. Dobra znajomość portalu ZUS PUE.
  2. Znajomość obsługi systemu bankowości elektronicznej.
  3. Umiejętność pracy w zespole, samodzielność, rzetelność, odpowiedzialność dokładność, zaangażowanie.

Zakres wykonywanych zadań  na stanowisku:

  1. Naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń dla pracowników zatrudnionych
    w jednostkach budżetowych oraz wynagrodzeń z umów cywilno – prawnych.
  2. Prowadzenie dokumentacji do zasiłków rodzinnych, macierzyńskich, porodowych, pogrzebowych, chorobowych.
  3. Sporządzanie całości dokumentacji związanej z wypłatą wynagrodzeń: listy płac, rozliczenia z ZUS (deklaracje, imienne raporty, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników i członków ich rodzin do i z ubezpieczeń), rozliczenia z Urzędem Skarbowym (PIT), zaświadczenia o wysokości wynagrodzeń do celów emerytalnych
    (ERP-7) i innych.
  4. Sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie swego działania.
  5. Przygotowywanie analiz finansowych na potrzeby księgowości i Gminy Cieszanów.
  6. Współpraca w opracowywaniu projektów oraz planów finansowych dochodów
    i wydatków budżetowych.
  7. Wykonywanie innych czynności wynikających z zajmowanego stanowiska.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. Praca wykonywana będzie w siedzibie Biura Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie,
    ul Kościuszki 4, 37-611 Cieszanów.
  2. Praca o charakterze biurowym, wymagająca kontaktu z interesantami (osobiście
    i telefonicznie) oraz z różnego rodzaju instytucjami. 
  3. Praca przy komputerze, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
  4. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, fax. 
  5. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
  6. Wymiar czasu pracy: pełny etat.
  7. Praca w godzinach: od poniedziałku do piątku 7.00 - 15.00.

Wymagane dokumenty:

  1. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
  2. List motywacyjny.
  3. Oryginał kwestionariusza osobowego.
  4. Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska.
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzające wymagany staż pracy na stanowisku urzędniczym poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
  6. Kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie zawodowe (dyplomów) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
  7. Inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności.
  8. Oświadczenie o niekaralności.
  9. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i pełni praw publicznych
  10. Oświadczenie, ze kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych
    w związku z procesem rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.2018 poz. 1000 ze zm.).
  11. Kandydat, który posiada dokument potwierdzający niepełnosprawność obowiązany jest do złożenia wraz z wymaganymi dokumentami.

W miesiącu czerwcu 2019r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w Biurze Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie, w rozumieniu przepisów
i rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienie osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r.o ochronie danych osobowych( Dz. U.2018 poz. 1000 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018r. poz. 1260)”.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Biura Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie lub przesłać w terminie do dnia 19 lipca 2019 do godz. 13:00 na adres:  Biura Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie, ul. Kościuszki 4, 37-611 Cieszanów w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze inspektora ds. kadr i płac
w Biurze Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie".

Aplikacje, które wpłyną do Biura Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w Biurze Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie dnia 22 lipca 2019r.
o godz.13.30.

Lista kandydatów spełniających  wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu
rekrutacji wraz z podaniem jego terminu zostanie ogłoszony dnia 22 lipca 2019r. na stronie BIP Biura Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie

Z kandydatami, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze Komisja Konkursowa przeprowadzi rozmowę kwalifikacyjną oraz test znajomości zagadnień potwierdzających znajomość przepisów prawa i zagadnień związanych z zakresem czynności na stanowisku będącym przedmiotem rekrutacji.

Komisja Konkursowa zawiadamia pisemnie, telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydatów, którzy spełnili wymogi formalne o terminie i miejscu dalszego postępowania rekrutacyjnego.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 16/ 63 11 119.

 

Zawarcie umowy:

Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany
jest przedłożyć:

  1. Oryginały (do wglądu) świadectw pracy, dyplomów, zaświadczeń potwierdzających staż pracy oraz kwalifikacje.
  2. Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań do pracy na danym stanowisku.

Nie złożenie w/w dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.

 

Zebrane w wyniku naboru dane osobowe zostaną wykorzystane wyłącznie na potrzeby rekrutacji. Po zakończeniu rekrutacji złożone oferty będą do odebrania w Biurze Obsługi Ekonomicznej w Cieszanowie w ciągu 30 dni od zakończenia naboru, po tym okresie zostaną zniszczone.